من مضمون آن را دوست دارم، و اینکه داستانی برای همه آن در کتاب قوانین وجود دارد. انفجار معجون یک بازی آسان برای یادگیری و سرگرم کننده برای بازی است. بهترین بازی های انفجاری را به صورت رایگان انجام دهید. ما 28 بازی انفجاری محبوب را برای شما جمع آوری کرده ایم تا در بازی های کوچک بازی کنید.

آنها با سوراخ های روی کاشی های معجون نشان داده می شوند. پیشنهاد برای سفارش با مجموع فرعی 35 پوند یا بیشتر معتبر است. کدهای تخفیف ممکن است جمع فرعی شما را تغییر دهند. پیشنهاد قابل بازخرید برای پول نقد یا اعتبار نیست. Exploding kittens این حق را برای خود محفوظ می دارد که بدون اطلاع قبلی این تبلیغ را تغییر داده یا به پایان برساند. پیشنهاد برای سفارش با مجموع فرعی 40  بهترین سایت بازی انفجار دلار یا بیشتر معتبر است.

آن‌ها شامل بازی‌های انفجاری جدید و برتر مانند bomb it 3، evowars.Io، شهر اوباش، نبردهای پیکسل و تانک‌های کوچک می‌شوند. یک بازی انفجاری را از لیست انتخاب کنید و می توانید به صورت رایگان در تلفن همراه یا رایانه خود به صورت آنلاین بازی کنید. با بسط die fünfte zutat، یک عنصر عامیانه کاملاً جدید اضافه می شود که همه چیز را وارونه می کند. کتاب قوانین دارای 12 صفحه است و 5 صفحه از آنها در مورد راه اندازی دیسپنسر و محل قرار دادن وسایل در جعبه است. بنابراین، همانطور که می بینید، این یک بازی نسبتاً آسان برای یادگیری و بازی است. یک بازی کارتی خطرناک و ساده ... با پیچ و تابی که در راه است.