تبلیغات روش های مختلفی دارد و آنقدر انعطاف پذیر است که با هر بودجه ای می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. البته اگر به دنبال روش های مقرون به صرفه، مقرون به صرفه و موثر هستید، می توانید روی تابلوها و بنرها حساب کنید. بنر و فلکسی دو ابزار مهم تبلیغاتی هستند که در محیط های داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از بنر به قدری رایج شده که امروزه نمونه هایی از آن در همه جا دیده می شود.

 

اگر می خواهید با بنر و فلکسی آشنا شوید و همچنین تفاوت آنها را بدانید، و با تابلو لایت باکس آشنا شوید ادامه این مقاله و سایر مقالات تابلونامور را را دنبال کنید.

 

آشنایی با بنر و فلکسی

 

بنرها نوعی ابزار تبلیغاتی هستند که معمولا از پلاستیک یا پی وی سی ساخته می شوند. مهم ترین ویژگی بنرها قابلیت چاپ روی آن ها است. در واقع یک بنر می تواند کیفیت چاپ را برای مدت طولانی حفظ کند. کیفیت و قیمت بنر ارتباط مستقیمی با ضخامت آن دارد. به این ترتیب هرچه ضخامت آن بیشتر باشد، کیفیت بهتر و قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

از بنرها بیشتر برای تبلیغات یا اطلاع رسانی استفاده می شود. علاوه بر متن، می توانید تصاویر مورد نظر خود را نیز بر روی بنرها قرار دهید.

 

نوع دیگری از ابزارهای تبلیغاتی پرکاربرد فلکس یا فلکسی است. از این ابزار به عنوان تابلو روی درب مغازه ها و فروشگاه ها، برخی بیلبوردها و معمولا برای تابلوهایی که در معرض نور هستند استفاده می شود.

 

 

تفاوت آشکار بین بنر و فلکسی

 

ویژگی اصلی فلکسی این است که اجازه می دهد نور از آن عبور کند. امکانی که در بنرها وجود ندارد. شما می توانید با کمک فلکس پنل هایی با نور پس زمینه یا نور جلو تولید کنید. البته فلکسی مزایای دیگری نیز دارد. ضخامت بالای پولک ها باعث شده در برابر باد، باران، نور خورشید و ... مقاوم باشند.

 

چرا بنرها اینقدر محبوب هستند؟

 

هر روش تبلیغاتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر روش ها متمایز می کند. خوشبختانه طراحی و چاپ بنر هزینه زیادی ندارد و این نکته مثبتی محسوب می شود.

 

اما نکته مثبت دیگر در مورد بنرها سرعت آماده سازی آنهاست. طرح و نوشته مورد نظر را می توان به سرعت روی بنرها چاپ کرد. به همین دلیل است که بنرها در اکثر رویدادها و همایش های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و غیره دیده می شوند.

 

اما یکی دیگر از مزایای بنرها تنوع نسبتاً زیاد آنهاست. تقریباً هر طرح و نوشته ای از طریق بنرها قابل نمایش است.

 

بنر بهتر است یا فلکس؟

 

بنر و فلکسی از بسیاری جهات شبیه هم هستند. به طوری که شاید تشخیص آنها برای مردم عادی کمی سخت باشد. به طور کلی، چاپ فلکسی کمی تیره تر از بنر است. زیرا همانطور که قبلا ذکر شد نور از آنها عبور می کند و رنگ های چاپ شده روشن تر و گاهی اوقات کیفیت پایینی را نشان می دهند.

 

برای چاپ بنر از دستگاه خاصی استفاده می شود که می تواند بنر را حتی در اندازه های بالا تولید کند. این دستگاه دارای اهرم های هیدرولیک می باشد و این اهرم ها بنر را در تمام مدت چاپ ثابت و بی حرکت نگه می دارند و بر کیفیت نهایی کار می افزایند.

 

قابلیت گرمایش قبل و حین چاپ بنر که این دستگاه دارد، تایرهای زیادی در کیفیت چاپ نهایی خواهد داشت. همچنین خشک کردن این دستگاه دارای دو حالت است که چاپ را در سریع ترین زمان ممکن خشک می کند.

 

این دستگاه دارای 8 سر کونیکا در 4 رنگ می باشد که جزو بهترین سرهای بازار جهانی می باشد. علاوه بر این قابلیت چاپ بر روی متریال های مختلف مانند بنر، فلکس، مش، استیکر و ... را دارد.

 

برای چاپ بنر و فلکس ابتدا طرح مورد نیاز مشتری به همراه متنی که قبلا مشخص شده، فونت و ... مورد تایید مشتری قرار می گیرد. در صورت تایید طرح توسط مشتری، کار ساخت بنر و فلکسی به مراحل بعدی می رود. در این مرحله با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که ویژگی های آن در قسمت قبل توضیح داده شد، طرح مذکور بر روی بنر چاپ می شود. کیفیت چاپ موضوع مهمی است که در نهایت بنرها را از یکدیگر متمایز می کند.

 

چاپ بنر و فلکسی

 

چاپ باید به گونه ای باشد که نوشته های روی بنر از فاصله مناسب قابل خواندن باشد. همچنین ترکیب رنگ های استفاده شده باید با هم مطابقت داشته باشد. همه این موارد در کنار هم یک بنر تبلیغاتی را زیباتر می کند.

 

اگر یک بنر یا فلکس به خوبی طراحی و چاپ شده باشد، حتی می تواند با بیلبوردها رقابت کند. بنابراین انتخاب تابلوها یک اصل مهم در سفارش بنر و فلکس است. این موضوع بر رضایت از نتیجه کار تأثیر می گذارد.

 

 

بنر بهتر است یا فلکس؟

 

برای پاسخ به این سوال باید نوع استفاده را مشخص کنید. اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی برای مدت کوتاهی استفاده کنید، اولویت استفاده از بنر است. اما اگر محصول شما نیاز به نور از پشت یا جلو دارد، حتما از فلکس استفاده کنید.

 

اگر قصد دارید از محصول مورد نظر در بلند مدت و در فضای بیرونی استفاده کنید. استفاده از فلکس ترجیح داده می شود و در صورت نیاز به محصولی که برای مدت طولانی در داخل خانه قرار می گیرد، استفاده از بنر یا فلکس ضخیم توصیه می شود.

 

 

سفارش چاپ بنر و فلکسی

 

ما در شرکت تابلوی نامور آماده چاپ بنر و فلکسی فیس برای شما عزیزان در تمامی ابعاد و حتی با عرض 5 متر هستیم. با اعتماد به تابلوسازی نامور دیگر دغدغه ای بابت کیفیت نخواهید داشت چرا که تمامی چاپ بنر و فلکس این شرکت دارای 2 سال گارانتی برای مشتریان می باشد.

 

استفاده از دستگاه های جدید با امکانات و فناوری های روز و همچنین استفاده از کارشناسان و طراحان مجرب از دیگر مزیت های ثبت سفارش در تابلوسازی نامور است.

 

سفارش چاپ بنر و فلکسی

 

اگر قصد سفارش یک بنر یا فلکس را دارید؛ ابتدا به پنل ساز معتبر مراجعه کنید. امروزه بسیاری از تابلوسازان مشغول انجام این کار هستند اما اگر اولویت شما کیفیت و دقت باشد در انتخاب تابلوساز وسواس بیشتری خواهید داشت.

 

تابلوسازی نامور با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع بنر، فلکس، تابلو چلنیوم و ... می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشد. حضور طراحان ماهر و با تجربه در این مرکز تابلوسازی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت تابلو، رضایت حداکثری مشتریان را در پی داشته است.

 

شما می توانید در زمینه انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی و یا انتخاب بین بنر و فلکس با توجه به نوع کاربری که دارید مشاوره و راهنمایی بگیرید; با مشاوران و کارشناسان پنل ساز مشورت کنید. شماره های درج شده در وب سایت راه ارتباطی شما با کارشناسان پنل می باشد.